საწრეო მუშაობის მიზნები


მოსწავლემ შეძლოს:
·               დაასახელოს რიცხვის ჩანაწერში სხვადასხვა თანრიგში მდგომი ციფრების შესაბამისი მნიშვნელობები, წარმოადგენს რიცხვი სათანრიგო შესაკრებების ან სხვა სახით;
·               გამოიყენოს პოზიციურ სისტემა რიცხვების შედარებისას, დაალაგოს რიცხვები ზრდადობით ან კლებადობით.
·               დაასახელოს მოცემული რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვები; დაასახელოს მოცემული რიცხვის უახლოეს ათეული, ასეული;
·               თანრიგების შესაბამისი ბიჯით დაითვლოს წინ/უკან მოცემული რიცხვიდან.
·         ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები, რაოდენობები და რიგი;
·         ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვები, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები;
·         განახევრება-გაომაგების მოქმედებების შესრულება, მათი დაკავშირება შეკრება-გამოკლებასთან და ერთმანეთთან;
·         რიცხვებისა და მათზე მოქმედებების გამოყენება ამოცანების ამოხსნისას;
·         თვისებრივი და რაოდენობრივი ნიშნების გამოყენება ფიგურების აღსაწერად;
·         ფიგურათა ზომების შედარება და დადგენა;
·         თვისებრივი მონაცემების შეგროვება მისი უშუალო გარემოცვის შესახებ;
·         თვისებრივ მონაცემთა ინტერპრეტაცია.
·                  დააკავშიროს გამრავლება-გაყოფა ერთმანეთთან, როგორც ურთიერთშებრუნებულ მოქმედებები და მოახდინოს ამის დემონსტრირება მოდელზე;
·                  დაასახელოს, თუ რამდენი წყვილი, 5-ეული, 10-ეული და სხვ. არის მოცემულ რიცხვში და დაასაბუთოს პასუხ (მაგალითად, რამდენი 10-ეულია 412-ში, კიდევ რამდენი ერთეული რჩება?);
·                  გამოიყენოს რომელიმე ხერხი და იპოვოს მეორე შესაკრები, თუ ცნობილია პირველი შესაკრები და ჯამი - იპოვოს უცნობი მაკლების, მოცემული საკლებითა და სხვაობით (1000-ის ფარგლებში მაინც);


Комментариев нет:

Отправить комментарий